fredag 7. mars 2008

Snart helg

Jaja,nå er det helg igjen! Dvs arbeidshelg for mitt vedkommende.... Kjedelig, men skal ikke klage etter som jeg jobber bare hver 4. helg. Det er luksus!!
I dag har jeg gjort litt forskjellig. Måtte ta passbilder, da VISA kortet takket for laget i går. Så nå er et nytt bestilt + at jeg bestilte et for mannen også.
Etter på gjorde jeg enda en ting jeg skulle gjort for mange mnd siden,nemlig å bestille nytt førerkort,men riktig etternavn på! Byttet jo i Juni sist år da jeg giftet meg... Jaja,ting tar tid,men nå er det gjort.
Var også innom fotografen og hentet bryllupsbildene våre som de har sett på etter brannen som var der sist sommer.
Etterpå var jeg innom ei venninne,og vi var spreke og gikk oss en tur på litt over en time. Så nå er jeg passe stiv og støl, igjen.... Kjennes at jeg har vært lite aktiv i vinter ja.
Egentlig skulle jeg lagt meg litt på sofaen nå... prøve å sove litt før nattvakta!

Ingen kommentarer: