onsdag 25. juni 2008

25 Juni

Da er det 2 dager siden jeg og min kjære kunne feire 1 års bryllupsdag! Tiden flyr virkelig.... må vel planlegge sølvbryllup snart hehe.
Det ble ikke all verdens feiring,men jeg kjøpte gave til han ( skjorte med kort erm) og så laget jeg et hjerteformet kort til han.
Så tok jeg med han og mine unger ut og spanderte middag. Tenkte oss egentlig på Kina-restauranten her i Verdal,men den var stengt på Madager. Så kjørte vil til Levanger,og der var det også stengt!! Jaja... ingen fare. Vi dro til Mama Rosa og spiste nydelig mat der og koste oss! Litt senere på kvelden dro vil tilbake til Levanger for å se på båt, og bestemte oss for å kjøpe den. Komplett med motor og henger, og overbygg (kalesje). Håper på fint vær,så vi får testet den!

Siden sist har jeg også blitt tante igjen. Til en bitteliten keiser som kom 1,5 mnd før tiden. Tobias ble født 19 Juni,så han er allerede 6 dager. Har vært og besøkt mor og barn,og fikk også komme inn i kuvøserommet og kikke på vidunderet. Han er iallfall den minste babyen jeg har sett!! Men SÅ fin da! En mini-baby,og ikke en liten "fugleunge". Velproposjonert som bare det!! Håper de slipper å ligge alt for lenge på sykehuset.

Ingen kommentarer: