torsdag 6. mars 2008

Torsdag...

Gratulerer med dagen til min lillesøster, og mamma!! 28, og 53 år... ikke verst.

I dag har jeg hatt syk mann hjemme.... Våknet i natt av at han var dårlig. Synes det har vært nok sykdom for lang tid nå,så vi satser på at vi holder oss friske et par år, ALLE 5!!
Ellers har det ikke blitt gjort stort i dag,har sittet i godstolen med boken min som er SÅ spennende!! "Frelseren" av Jo Nesbø, anbefales på det sterkeste!!
I ettermiddag skulle jeg på REMA og kjøpe inn litt mat, men der ble jeg stående.... VISA kortet mitt har takket for seg.... veldig koselig å stå der og ikke kunne gjøre opp for seg! Til slutt kom jeg på den geniale ideen å sjekke kontoen min hos Norsk tipping... og der var det jaggu noen kroner... så jeg fikk skrapet sammen og betalt for varene mine *puh* Gjett hvem som må på banken i morgen da??

Ingen kommentarer: